Návratnost investice do světlovodů Lightway
Zvýšení obratu ve vašem obchodě o 40%?
A výsledky studie? Zákazníci jdou raději nakupovat tam, kde je denní světlo, než tam kde na nabízené zboží svítí přes den zářivky. Jak vypadá zaměstnanec, když celý den tráví pod umělým světlem? Je šťastný nebo nevrlý? Jak vypadá jeho výkonost, když připustíme, že nepracuje moc rád pod zářivkou po celý den.
Že investice do tubusových světlovodů Lightway neznamená jen úspory na elektřině, ukazuje tato studie, která byla vypracována pro potřeby jednoho obchodního řetězce, jenž zvažuje osvětlení svých prodejních ploch denním světlem přivedeným tubusovými světlovody Lightway. A proč? Nižší účty za spotřebu elektrické energie. Vyšší obrat z obchodní plochy díky vlivu denního světla. Nižší nemocnost a absence zaměstnanců díky zdravému dennímu světlu. Nižší náklady na údržbu a výměnu elektrického osvětlení.
A proč?
- Nižší účty za spotřebu elektrické energie.
- Vyšší obrat z obchodní plochy díky vlivu denního světla.
- Nižší nemocnost a absence zaměstnanců díky zdravému dennímu světlu.
- Nižší náklady s údržbou a výměnou elektrického osvětlení.
Pokud jsou brány v úvahu všechny tyto faktory, je návratnost investice do světlovodů Lightway nižší než 5 let.
Případová studie Metro Group
Světlovody přispívají k odstranění projevů unavených očí z elektrického osvětlení, k obnově kvalit zraku a zamezení vzniku onemocnění z umělého světla.
Klíčová fakta
Použití Lightway tubusových světlovodů přinese nejen nižší účet za elektřinu za osvětlení prodejních ploch, ale i zvýšení návštěvnosti obchodní plochy. Jaký je vliv denního světla na chování nakupujících v obchodě. A jaký je vliv denního světla na chování lidí?